26 september 2011

En massa måsten..

God Morgon!... Eller God eftermiddag kanske det heter såhär dags på dygnet. ;)
Klockan är snart 15.oo och det känns fortfarande inte som om jag vaknat till liv, trots att klockan ringde redan vid 12.3o. Trött, Trött, Trött!

Jag har i alla fall hunnit med en liten promenad med hunden. Ibland är det riktigt motigt att behöva kliva upp och direkt gå ut med hunden, och ibland är det som idag, riktigt skönt att komma ut direkt.

Eftersom jag har jobbat helgen och Jonatan inte vill störa när jag sover så har det inte blivit mycket gjort här hemma, vilket innebär att lägenheten ser ut som ett halvt bombnedslag. Med andra ord så har jag en massa saker som jag måste göra idag. Det ska diskas, städas och tvättmaskinen ska fyllas med ett halvt berg av tvätt. Som tur är sköter sig tvättmaskinen själv, men konstigt nog brukar inte orken finnas där för att komma till skott... Att lägga in all tvätt i maskinen är ingen big deal, men det är bra mycket tråkigare när man måste stå och hänga all tvätt sen. Urk!

Som sagt, ta tag i bergen va det, för det lär ju inte bara försvinna även om jag blundar en stund?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar