16 januari 2012

Varför stannar inte John blund längre än max fem timmar?!

Sömnen efter jobbet var inte mycket att hurra för idag heller. *suck* Jag som verkligen hade behövt sova mer än fem timmar då jag absolut inte kan sova mer än fem timmar efter jobbet idag. :/ Well. Det som inte dödar det härdar! :)

Sitter återigen på jobbet vilket ni säkerligen har listat ut redan. Har intro med mig i natt igen så min främsta uppgifter är väl egentligen mest bara att finnas här så hon kan fråga om det är någonting. Och att ge medicin förstås, för det har hon inte delegering till ännu.

När jag kliver av mitt jobbpass kl. o7.oo så ska jag åka raka vägen hem och lägga mig. Kl. 13.oo senast måste jag slå upp mina gröna igen för att hinna göra mig i ordning för nästa arbetspass som sker på Huddinge Sjukhus mellan kl. 15.oo - 22.oo. Tur att det bara är en engångsföreteelse med så lite sömn och så konstiga jobbpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar