13 september 2011

En riktigt slö dag!

I morse när jag kom hem ifrån jobbet strax efter klockan o7.oo så var J fortfarande hemma då han skulle upp till vårdcentralen för att ta waran-prover, så idag blev det frukost tillsammans innan han åkte vi iväg och jag kröp ner i sängen för några timmars sömn. Mys!

Jag hann nog inte mer än att lägga ner huvudet på kudden i morse innan jag hade somnat. Sov som en stock fram till 14-tiden. Klev upp och gick ut på en promenad med Diesel i blåsten. Resten av dagen var mestadels lugn och jag ansträngde mig inte mycket mer än till att hänga lite tvätt och slänga ihop lite middag i form av spagetti och köttfärssås. :)

Jag har lite mer än sju timmar kvar på jobbet innan jag får åka hem och sova ett tag, men sen är jag ledig tre nätter och får vara hemma och njuta av lugnet. Bara göra det jag känner för. Jag gillar´t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar