15 september 2011

Frusen

Idag är jag riktigt frusen, och trött! Vaknade vid 9-tiden i morse och hade då sovit i 1o timmar, vilket var underbart skönt. Tror dock jag sovit för länge, för nu är jag trött och skulle kunna gå och lägga mig igen.

Började morgonen med en promenad med Diesel, och när vi kom in igen så kurrade magen så jag fixade lite frukost. Fullkornsbröd med skinka och tomat. Finns det något bättre? :) Blev även en skål med mjölk och flingor.

Ska strax få tummen ur arslet och hoppa in i duschen. En lååång varm dusch ska jag ta! Sen hoppas jag på att jag är lite piggare efteråt och orkar göra någonting vettigt med dagen. Funderar på att åka till skärholmen och strosa lite då jag blev sugen på att hitta någonting att fylla ut min garderob med. Om inte annat så behöver jag både tvätta och ta ett varv med dammsugaren här hemma.

Skulle egentligen ha gått iväg till Jessica när jag vaknade, men hon hade sms'at tidigare i morse och skrivit att hon skulle iväg och hjälpa en vän, så jag vet inte när hon kommer hem. Får helt enkelt se vad jag gör när hon är hemma, om det blir ett besök hos henne eller om vi helt enkelt får ta det en annan dag.

Nu.. DUSCHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar