15 september 2011

Småsaker som gör mig irriterad

Det finns en del småsaker som kan få mig otroligt irriterad. En del kanske tycker att man ska strunta i småsaker, vilket jag också försöker göra, och brukar heller inte säga någonting, men när det är mycket småsaker så tar tålamodet ibland slut.

Vi har ju sedan några månader(sju månader) en vän som bor hos oss, och det gör mig ingenting, han betalar hyra osv. Men sen finns det dessa småsaker som ibland gör mig såå irriterad. Nu på förmiddagen till exempel, när jag skulle starta en maskin med tvätt och häller upp tvättmedel och sedan ska hälla i sköljmedel, då finns det ta mig tusan inget sköljmedel kvar! Och jag kan trots allt tycka att tar sköljmedlet slut och man inte hinner handla innan man ska iväg till jobbet osv så kan man åtminstone säga till att det tagit slut, så att nästa person slipper stå där och inse att "Ja, men nu måste jag bara åka iväg och handla INNAN jag kan börja tvätta".

Så jag fick helt enkelt snällt åka iväg och handla sköljmedel på ÖB. Men nu bunkrade jag upp med två flaskor sköljmedel, så dom ska väl räcka ett litet tag, hoppas jag! Det där sköljmedlet kostade mig dock en massa pengar, över 200 kr faktiskt. Men lugn du, jag skulle BARA ha sköljmedel men kom hem med diverse andra saker också, därav så dyrt sköljmedel. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar