14 januari 2012

.

Sitter åter igen på jobbet. Segt som tusan då det just nu inte händer så mycket. Dessutom vaknade jag alldeles för tidigt idag och lyckades inte komma till ro och sova någonting mer innan det var dags att jobba igen. Slöade dock i soffan någon timma till "My name is Earl" innan det var dags att åka förbi Ica Maxi och handla lite förnödenheter, och innan hemfärd passerade vi även MAX då jag absolut inte hade någon lust till att laga mat idag.

Jag har börjat få sjukt ont i halsen och jag har verkligen inte tid med halsont och förkylning nu. Har fullt upp nästa vecka med viktiga saker. Verkar dock va någon skit som går på jobbet just nu. En dagtjej är hemma med halsfluss och den andra dagtjejen är hemma dunderförkyld. Dom har väl smittat mig helt enkelt.

Nu ska jag stoppa något gott i magen och dricka en kopp te eller två. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar