13 december 2011

Stooooormvarning!

Vilket jäkla väder vi har! Regn och blåst - eller storm vore väl mer rättvist för att beskriva vädret. :/
Idag har jag roat mig med att göra knäck, och i morgon tänkte jag slänga ihop lite saffransbullar med mandelmassa - Gott! Och lyckas jag i morgon så ska jag även försöka få till lite mintkyssar.

Jag och Jonatan har varit iväg till Ica Maxi och handlat. Kylskåpet ekade tomt, och sen behövde jag fylla på med lite mjöl och diverse andra saker som behövs inför morgondagens bakning. Lyxade till det med en middag på MAX innan handlingen också, för att handla på tom mage är det värsta jag vet!

Nu ska vi strax plocka fram ostbågarna och mysa ner oss i soffan för att titta på Irene Huss - Jagat Vittne.
Tror minsann jag ska gå loss och tända en massa levande ljus också. Mys Mys Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar