17 januari 2012

Han inte bara pratar i sömnen - Han går i sömnen också!

Här sitter jag i soffan och slötittar på tv och försöker finna orken för att hoppa in i duschen. Kroppen är helt slut efter tre nätters jobb och sju timmars introduktion på nya jobbet igår eftermiddag/kväll.

Jag har i alla fall varit ute på promenad med Diesel och sen har jag även fått i mig lite lunch i form av pytt-i-panna och lite smörgåsgurka. Jag ska ladda en maskin med tvätt och sen blir det duschen och efter det ska jag åka iväg och handla lite. Det ekar tomt i kylen, och jag hatar att inte ha saker hemma så man kan laga den mat man känner för utan att behöva stressa iväg till affären först för att någonting saknas.

Förövrigt så har jag nu konstaterat att Jonatan inte bara pratar i sömnen - Han går i sömnen också! Strax efter klockan o2 i natt så vaknade jag till och insåg att Jonatan inte låg i sängen. Min första tanke var att han var uppe på toa, men efter någon minut inser jag att han inte alls är på toa då det är alldeles för tyst och det lyser heller inte ifrån badrummet. Jag knatar upp i hallen och inser att dörren in till vardagsrummet är stängd - och där ligger han, på en filt helt ihopkrupen i soffan. Skrattade lite för mig själv innan jag väckte honom och sa åt honom att lägga sig i sängen igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar