10 januari 2012

Jag är friiii.... Friiii som en fågel!

Nu är alla dessa "hemliga" möten klara och jag kan nu säga att jag har sagt upp mig ifrån mitt nuvarande jobb. Den första februari börjar jag jobba som personlig assistent i Huddinge Kommun. Det känns helt jäkla underbart! :)

Här hemma håller jag på och städar. Välbehövligt vill jag lova. Har röjt upp i köket och även löpt amok inne i badrummet så nu är det fräsch där inne också. Tvättmaskinen är igång och jag ska alldeles strax vika tvätt så jag sedan kan hänga upp det som är i maskinen. Skönt att börja tre dagars ledighet med att röja upp här hemma!

Förövrigt så är jag sjukt trött. Igår blev det bara fyra timmars sömn mellan jobbpassen och idag har jag sovit fem timmar. Jag vet någon som kommer sova gott i natt!

Nytt År - Nytt Jobb - Nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar