23 februari 2013

F r e d a g.

Hej Fredag!

Idag har jag haft en bra dag! :) Fick sms av Jessica i morse strax efter att jag hade vaknat som ville komma förbi på kaffe. Så jag tog mig upp ur sängen, gjorde mig i ordning och gick ut med Diesel samtidigt som jag mötte upp Jessica.

Många koppar kaffe, lite kortspel och tjöt senare så körde jag Jessica till F's jobb för att lämna en nyckel och sedan åkte vi iväg och handlade tillsammans innan jag körde hem Jessica till sitt..

När jag väl kom hem igen passade jag på att hoppa in i duschen och göra mig klar för jobbet. Slängde ihop en fruktsallad och väntade sen in Jonatan innan jag påbörjade middagen. Lite fredagsmys måste man ha även om jag jobbar varenda natt denna helgen! Tacos blev det förstås till middag idag. :)

Nu sitter jag på jobbet och har ungefär sju timmar kvar tills jag slutar. Ska försöka fördriva dom på något bra sätt - typ äta fruktsallad. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar