20 januari 2012

Kroppen och Knoppen blir knasig av oregelbundna tider..

Har varit dålig uppdatering här nu, men är helt slut i kroppen och framför allt i huvudet då det varit knasigt med jobbtider osv.

Igår kväll kl. 21.oo var det dags att göra ett nattintro för min nya brukare, så i morse vid o7.oo slutade jag och åkte hem för att sova några få timmar. Ställde klockan på 13.oo, men somnade snabbt om och kom inte upp ur sängen förens runt 14-tiden. Jag har varit helt slut, så kan säga att jag inte gjort mycket annat än ätit och sovit idag. Efter middagen somnade både jag och Jonatan på soffan och sov där till strax före "The Voice" började.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig och SOVA! I morgon är det ytterliga ett intropass på schemat, då mellan kl. o8 - 14, eller eventuellt till kl. 15.oo. Sen är jag tack och lov ledig tills på måndag morgon!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar